«

»

Apr
21

NAK BUAT PINJAMAN BELI EMAS

Apa khabar anda sekarang ? Sudah berjaya menjadi Penyimpan Emas Hibah ? Jika belum beli emas biasa pun boleh jugak lah asalkan ada emas daripada tak ada langsung dan sentiasa merungut tak ada duit.

Kami ingin kongsikan buat anda yang berminat untuk beli emas hibah dan dapat bulanan boleh buat bayar duit pinjaman anda. Ambik contoh jika anda buat pinjaman RM100,000 dan dapat beli emas hibah.

Kemudian setiap bulan dapat 2% (kiraan sekarang) bersamaan RM2,000 sebulan. Bayar pada bank RM900. Bererti ada untung RM1,100. Lepas lah bayar kereta atau rumah.

Tetapi jika dapat hibah tak banyak cuma RM1000 sebulan dan bayar pinjaman RM1000 jugak. Adakah untung atau tidak ? Ya Masih lagi untung.

Sebab apabila anda dah habis bayar pinjaman anda, anda sudah mempunyai RM100,000 solid daripada anda tidak ada duit langsung. Jangan lihat pada yang dekat.

Lihat pada yang jauh. Tetapi jika dapat lebih dan boleh dapat untung sekarang pun apa salahnya. Lagilah anda senyum sampai ke telinga.

Bagaimana jika beli emas biasa yang tak ada hibah ? Sekarang ni cara permainan beli emas biasa untuk dapat duit ialah dengan jual emas tersebut atau cagar di Ah Arahnu.

Malang tidak berbau dan sungguh malang, Ah Rahnu sudah menukar polisi lagi sekali yang buat penyimpan emas jongkong disana tidak boleh tidur malam.

Emas mereka diarahkan tebus semula bagi yang jongkong. Sudah tidak boleh nak buat skill rempit atau overlap. Dulu masa diterangkan tentang emas hibah alasan mereka mahal berbanding emas biasa.

Bab ni kita kongsikan lain kali. Hari ini kita nak buka peluang tentang bagaimana jika kita malas nak buat loan sendiri dan ada orang yang rajin la sangat-sangat nak bantu pecah kepala dia bagi pinjaman anda lulus.

Bagi yang tak bekerja dan dah senarai hitamkan, faham-faham lah. Tak ada magika dalam hal ini. Yang lain, boleh try. You never try You never Know.

Hubungi ore yang dimaksukan ni…Nah, tengok fliers dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Have A Great Days

1 comment

  1. adzri mohamad says:

    Hehehe.. T.kasih Master Hadzrin. Jadi sesiapa yang ingin membuat pinjaman untuk membeli emas dengan Master Hadzrin boleh hubungi saya di talian 012-220 7769. Saya servis seluruh Malaysia.

Leave a Reply