Nov
12

Bina Kekayaan Dari Emas

program emas

Bak kata orang :

Orang Kaya Bertambah Kaya….

Ayat ini kalau dulu selalu akan fikir yang orang kaya ni bertambah kaya sebab menindas orang, bila dah jadik kaya jadik sombong, bila dah kaya mula lupa diri , nak jadik kaya kena buat kerja gila…

Dipendekkan cerita , kalau sesiapa ada simpan emas 1 kg, tanpa perlu bekerja setiap bulan dah ada pendapatan pasif seumur hidup RM15,000 ke atas. Macam duit pencen yang sama banyak dengan gaji CEO. Ertinya sesiapa yang membuat simpanan sehingga mampu ada sebanyak 1 kg, dah boleh bersara dari pekerjaan.

Kalau nak dapat lebih gandakan emas tu dari 1 kg menjadi 3 kg….5 kg…10 kg atau lebih. Kalau 1 kg boleh hasilkan pendapatan RM15,000 sebulan , bayangkan kalau 10 kg, dapat sepuluh kali ganda .

Inilah namanya orang kaya bertambah kaya dan bertambah tiada kerja senang lenang dapat duit. Namun tak semua orang suka senang lenang. Mungkin bila dia hasilkan RM150,000 dia nak kerja lagi keras untuk dapat R1 juta pula atau nak banyakkan pusat pelajar tahfiz.

Bagi yang tak ada modal sampai tahap 1 kg emas itu, bolehlah ikhtiar dari bawah dan dengan kerja keras. Maksud kerja keras ialah, jika selama ini dah bekerja 20 tahun tetapi tiada simpanan sebanyak RM10,000 bererti perlu lagi keras bekerja. Mungkin perlu buat kerja part time. Macam bangsa lain, siang kerja pejabat malam jual air taufu fah. Hasil jual air taufu fah disimpan 100% untuk tabung persaraan bukan tambah hutang beli kereta.

Bila dah ada simpanan 1 kg , barulah boleh bercerita bagaimana nak gandakan duit menghasilkan pendapatan pasif dari emas. Belum ada modal, perlu ikhtiar untuk dapatkan modal. Kalau boleh buat pinjaman kira bonus besar. Kalau tidak ada kenalah berniaga.

Orang malu nak berniaga sebab seperti hina. Ramai yang tidak tahu. Orang yang berniaga meehon sop tepi jalan mampu hasilkan gaji sama banyak dengan pengurus kilang. Orang yang buat rawatan urut di rumah boleh hasilkan sehari RM100 sama banyak gaji orang yang dah kerja lebih 10 tahun.

Saya dahulu pun bermula dari bawah. Sebut sahaja perniagaan, dari sekecil niaga jual air di gerai saya dah buat dan dah melalui sendiri. Memang dapat bersih sehari RM80. Kalau sebulan kerja 30 hari, dapatlah RM2,400. Kalau nak jadikan 1 kg kalau simpan gaji RM2,000 berapa lama pula ?

Kalau sebulan simpan RM2,000 sebulan dah ada RM24,000. Bererti 10 tahun dapat simpan RM240,000. Boleh beli emas sebanyak 2 kilogram. Bangsa lain boleh bertahan niaga lebih 10 tahun dan simpan duit sampai ratus ribu…. tak kan kita nak jadik kaya sanggup menagih simpati dengan orang lain. Orang lain usaha buang malu untuk cari rezeki. Mereka tahu, 10 tahun lagi mereka boleh menikmati kehidupan yang mereka inginkan, iaitu dapat duit pasif.

Kalau sekarang anda dah ada simpanan sehingga mampu beli 1 kg emas, anda tidak tahu cara untuk gandakan dan hasilkan pendapatan pasif, anda pastinya pilih jalan selamat dengan menyimpan di bank. Disini anda kerugian potensi sebenar duit anda boleh berikan kepada anda. Kembali lagi idea orang kaya bertambah kaya…. Orang Kaya tahu cara nak gandakan duit bukan dengan menyimpan duit di bank.

Apa tips yang saya boleh kongsikan dengan anda bagaimana proses untuk mendapat modal beli emas 1 kg dengan pantas ? Caranya ialah buat PROGRAM EMAS yang fokus pada BUAT DUIT. Lepas buat duit barulah cerita bagaimana nak gandakan duit. Maksud buat duit ialah anda perlu buat kerja. Bukan cara malas. Kalau anda perhatikan semua tokey kedai emas semua buat duit macamana ?

Tokey Habib Jewel buat duit dengan jual emas… tokey poh kong buat duit pun dengan cara jual emas. Jadi jika anda nak buat duit dalam bisnes emas ini ialah mula mula sekali anda perlu jual emas. Nak jual emas pun bukan mudah. Maksudnya jual emas ini perlu ada platform.  Platform ini dinamakan sistem. Sistem yang membantu anda dalam buat duit.

Sekarang ini, sistem kami dah ada dan cara nak gandakan lepas dah buat duit pun kami dah jalankan. Soalannya, adakah anda bersedia dan layak  untuk bersara sebagai Jutawan Emas ? Jika anda secara serius nak berjaya dan sanggup untuk belajar, boleh hubungi saya. 0123969746 / 0193764666  Digalakkan Wassap / SMS.

Jika anda belum terima apa apa ebook tentang maklumat projek emas ini , boleh daftar email anda di bawah ini.

 

 

method="post">

Daftar Email Untuk Info Simpanan Emas


Have A Great Days

Nov
09

Taklimat Di Sabah Kota Kinabalu 15 hb Nov – 17 hb November 2014

poste sabah

Salam Sejahtera , Salam satu Malaysia.

Khusus untuk warga Sabah yang berminat untuk menghasilkan Pendapatan Pasif ( Passive Income)….

Ulangkaji: Apa itu ‘passive income’ atau pendapatan pasif?

Pendapatan pasif adalah duit yang masuk ke dalam akaun bank kita dalam keadaan kita tidak buat apa-apa kerja.

Contoh yang paling kerap disebut adalah bayaran royalti daripada harta intelek yang diperdagangkan oleh pihak lain. Umpamanya, para penulis PTS menerima royalti daripada hasil jualan buku-buku mereka yang diterbitkan oleh Syarikat Pencetakan.

Sebenarnya, pendapatan pasif sangat banyak sumbernya, bukan hanya daripada harta intelek.

Duit pencen bulanan bekas kakitangan kerajaan adalah juga sejenis pendapatan pasif.

Duit dividen daripada pelaburan ASN, ASB, LUTH dll adalah juga pendapatan pasif.

Duit elaun bulanan apabila kita menjadi ahli lembaga pengarah mana-mana syarikat yang melantik kita supaya mahu duduk dalam lembaga pengarahnya.

Duit dividen yang dibayar oleh syarikat-syarikat yang kita memiliki sahamnya.

Duit keuntungan jual beli EMAS PMB

 

Jadi, jika anda berada di Sabah dan berminat untuk buat keuntungan dari EMAS bolehlah WASSAP / SMS kepada kami. Perlu menghantar mesej kerana jika kami sibuk membuat presentasi kami boleh membaca pesanan anda. Sila taip : EMAS SABAH sebagai rujukan kami bahawa anda ingin hadir di hari kami berada di Sabah pada 15hb – 17 hb Nov.

NOTA:

Orang bisnes mesti mempunyai rancangan konkrit bagaimana kita hendak menikmati pendapatan pasif yang banyak semasa kita sudah tua. Takkan sampai bongkok kita hendak bekerja macam kuli dalam syarikat kita sendiri!

 

 

Have A Great Days

Jul
26

Sambutan Meriah di Bulan Puasa Seminar Emas Dan Jamuan Buka Puasa

buka puasa 1 buka puasa 2 buka puasa 3

Jika anda terlepas untuk acara Buka Puasa sepanjang bulan Ramadhan ini, anda boleh datang untuk jamuan Raya ini yang akan di anjurkan pada tarikh :

  • 8 hb Ogos di Kuantan Swiss Garden Hotel bermula jam 8 pm
  • 9hb Ogos di Shah Alam Hotel Carlton bermula jam 8 pm

Iklan akan diupload pada masa akan datang. Disamping itu, ada pertunjukan istimewa di Shah Alam Hotel Carlton iaitu persembahan Silap Mata. Rugi tak datang disamping anda berpeluang untuk menjana kekayaan daripada projek emas ini. www.JutawanEmasOnline.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Have A Great Days

Older posts «